Crveni Krst Beograd

UZ NJIHOVU POMOĆ NAŠI ZADACI POSTAJU OBAVLJENE MISIJE!

Brinuti o ugroženom stanovništvu imperativ je svake odgovorne kompanije, jer na sto jezika njihova društvena odgovornost govori u prilog tome, da vrednost ljudskog života kao i normalan život svakog građanina nema cenu.

Misija Crvenog krsta tradicionalno je usmerena na to da ublaži ljudsku patnju, a to se gotovo uvek blisko vezuje i za distribuciju humanitarne pomoći pogođenom stanovništvu. Ali, uz sve ljudske napore ponekad je i nama potrebna podrška u jačanju kapaciteta, a toga su društveno-odgovorne kompanije veoma svesne, jer  baš uz njihovu pomoć naši zadaci postaju izvršene misije.

Jednom je neko rekao da najveće nedaće ostaju neizrečene, a da najhumaniji obično žele da se o tome malo priča, ali i u prvom i u drugom slučaju mi se trudimo da progovorimo u njihovo ime, jer samo tako možemo pokazati sliku potrebe i nedaće, odnosno lice humanih ljudi koji prepoznaju život u svim bojama.

U danima koji su za nama, kompanija Coca Cola obezbedila je nesmetano funkcionisanje volontera Crvenog krsta Beograd, finansirajući najam za deset putničkih vozila bez kojih bi funkcionisanje profesionalaca, a i volontera Crvenog krsta Beograd bilo otežano. Podrška socijalno ugroženim građanima i prisutnost sokova u paketima, kao i osveženje za volontere i pomagače dovodi nas do 33714 flaše sokova koji su poslužile kao osveženje humanim ljudima uključenim u sprečavanje posledica pandemije. Značajna količina ovog kontigenta je distribuirana u sklopu paketa pomoći koju je Crveni krst Beograd uputio preko svojih lokalnih organizacija ka građanima Beograda.

COCA COLA RENTIRALA AUTMOBILE ZA POTREBE CRVENOG KRSTA BEOGRAD

Naši stariji sugrađani, kao i volonteri starijeg i mlađeg doba osetili su pravi ukus prijateljstva i kroz svoje lično iskustvo prepoznali poruku koju je u prethodnom periodu Soko Štark plasirao kao jedinstvenu emociju. Hvala Vam, jer je 3400 čokolada  Najlepše želje stiglo uz jedinstvenu poruku i to do onih kojima je bilo potrebno da još jednom čuju važnost rečenice i poruke koja glasi #pokrenipažnju.

SOKO ŠTARK POKRENI PAŽNJU

Hiljade sati volonterskog rada, i potrebu da u svakom danu bude podrška sa 20 obroka koji se distribuiraju za potrebe volontera koji su angažovani na terenu, prepoznala je kompanija Mc Donald’s. U dva restorana, Fontana i Time Out ljubazna lica ove kompanije bila su tu da našim volonterima požele uspešan radni dan koji je svaki po sebi nosio puno izazova.

MC DONALD S

U našim kampanjama veliki broj puta smo rekli da krv nije voda, ali kada kažemo Voda-Voda onda je tu posebna emocija koju vezujemo za momente kada nam je potreban predah od najtežih izazova. Za potrebe kontinuiranog snabdevanja, i to samo za volontere Crvenog krsta Beograd, dopremljeno je  2880 boca ove okrepljujuće tečnosti.

VODA VODA

Za kraj, mi nećemo staviti tačku, već želimo da kažemo jedno veliko HVALA za svu podršku koju ste nam bez ograničenja pružili uz veliko poverenje koje smo zajedničkim radom i saradnjom stvorili zajedno.

 

Tagged , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Kviz o Crvenom krstu