Crveni Krst Beograd

Pokrenut prvi humanitarni web shop

Digitalno doba sa jedne strane, a sa druge strane kreativnost i energija utkani su u jedinstven humanitarni web shop koji postaje alternativna snaga u finansiranju humanitarnih intervencija. Na inicijativu Univerzitet Metropolitan i mladih stvaralaca okupljenih oko ideje Artists Anonymous, Crveni krst Beograd postao je korisnik sredstava koja će se prikupljati prodajom artikala mladih grafičkih dizajnera. Sredstva prikupljena prodajom artikala biće usmerena na programe osnaživanja socijalnougrožene dece.

Poseti web shop klikom na https://aaum.rs/online-shop/

„Artist Anonymous“ je kreativni kanal i neprofitabilna organizacija koja se bavi socijalno angažovanim dizajnom, pod nazivom – „Artist Anonymous, fueled and powered by Univerzitet Metropolitan“ i koja postoji od 2017. godine. Univerzitet Metropolitan kao društveno odgovorna obrazovna institucija, od svog postojanja i početka rada (2005.) dosta ulaže u prikupljanje fondova za humanitarne asocijacije, i na različite načine, sa velikim trudom i željom pomaže svom društvu i onima kojima je pomoć najpotrebnija.

Sam koncept „AA“ je kreirala Madlena Dašić, profesorka Fakulteta digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan, sa osnovnim ciljem da mladi vizuelni komunikatori šalju poruke sa značajem, za opšte dobro i koji zapravo ujedinjuje kreativce sa jednom zajedničkom idejom – MI kreiramo, VI kupujete, ZAJEDNO doniramo. „Ne postoji bolji spoj prezentacije talenta i kreativnosti studenata, nego da učeći i stvarajući čine dobro delo. To je motiv koji je uvek prisutan u našem duhu i nešto što potenciram tokom rada sa svojim studentima“ – ističe profesorka Madlena Dašić kao inspiraciju za sam početak stvaranja neprofitabilne organizacije „AA“.

„Artist Anonymous“ takođe predstavlja otvorenu datoteku socijalno angažovanih radova, koji su spremni za preuzimanje i dalje deljenje. Motivacija svih u kreativnoj industriji jeste da svoje umeće i talenat usmere ka pomoći fondacijama i asocijacijama kojima su vizuelna rešenja potrebna. Ova socijalna mreža zapravo predstavlja kopču između tih asocijacija i dizajnera koji su spremni da doniraju svoj rad tj. dizajn.

Budućnost komunikacije leži u rukama dizajnera, a u DNK svakog od njih je želja i ambicija da pošalju snažne i angažovane poruke koje će doprineti opštem dobru. Otvoren je poziv za sve da učestvuju i doprinesu, da li svojim socijalno angažovanim vizualima ili pridruživanju u radu na radionicama i saradnjama sa humanitarnim asocijacijama. „Artist Anonymous“ angažuje sve vas da budete deo tima i kopče koja će iz dana u dan oživljavati ova dela. Ovo je svet u kome mi živimo, ovo su poruke koje mi želimo da pošaljemo.

Svi zainteresovani ljubitelji umetnosti, neiscrpne kreativnosti i dobre volje – moći će da kupe unikatne, autentične radove od različitih autora i svoj novac doniraju u humanitarne svrhe.

Sredstva su namenjena za realizaciju programskih aktivnosti iz oblasti socijalne zaštite i brige za socijalno ugroženu decu (organizovanje oporavka dece iz socijalno-ugroženih porodica, obezbeđenje interventne pomoći u paketima hrane i higijene, odeće, obuće, školskog pribora i sl. za socijalno-ugrožene porodice sa posebnim akcentom na višečlane porodice i decu).

Kviz o Crvenom krstu